FLID

Kære medlemshavn

På onsdag relancerer FLID Sikker Havn kampagnen: ”Kan du bruge havnens redningsudstyr. Formålet er fortsat, at havnens brugerne og gæster skal blive klogere på, hvordan de kan bruge redningsudstyret, hvis uheldet er ude.

Kampagnen kører på de sociale medier, særlig Facebook, i april, maj og juni 2023. I en række helt nye videoklip ledes man til kampagnevideoen om, hvordan man bruger redningsudstyret. Mere end 50.000 har allerede set videoen: ”Kan du bruge havnens redningsudstyr”.

Hjælp os, så flere ved hvordan redningsudstyret kan redde livFLID håber I igen i år vil være med til at udbrede det gode budskab.

Hvis I ikke allerede har lagt instruktionsvideoen: ”Kan du bruge havnens redningsudstyr” op på jeres hjemmeside, opfordres I til at gøre det.

Rigtig mange havne har allerede lagt filmen op og det er dejligt, at så mange bakker op om at få udbredt kendskabet yderligere.

Sådan gør I:Læg videoen, sammen med en lille omtale, på jeres hjemmeside, udsend det i jeres nyhedsbrev, eller mail, samt del opslag på jeres Facebook. Anden kommunikation som I måtte benytte jer af, er I naturligvis også velkomne til at bruge. Senere på ugen vil alle havne ligeledes modtage to plakater.

Her er tips til henvisning og de materialer I kan bruge:

1. Læg banner og tekst på jeres hjemmeside – Tekstforslag og banner er vedhæftet

Link til video: https://www.havneguide.dk/sikker-havn

1. Hæng plakaterne op på havnen (kommer med posten i løbet af ugen).

Om kampagnenFilmen og plakaten er en del af projektet Sikker Havn, som er støttet af TrygFonden.

Har du spørgsmål til Sikker Havn projektet eller kampagnen, er du velkommen til at skrive en mail til FLID på telefon: 4345 4360 eller info@flidhavne.dk

På forhånd stor tak for hjælpen med at udbrede budskabet.

Glædeligt og trygt forår!

Med venlig hilsenForeningen af Lystbådehavne I DanmarkJesper HøjenvangDirektørM: Direkte: 3052 8738T: Hovednummer: 4345 4360E: jesper@flidhavne.dkwww.flidhavne.dkwww.havneguide.dk