Klubhus

Viborg Sejlklubs klubhus er nyligt renoveret og beliggende med fantastisk udsigt over havnen og fjorden. Klubhuset har på 1. sal et stort mødelokale med plads til 40 personer, samt gode og moderne køkkenfaciliteter. Der er TV i klubbens lokaler.

I stueetagen er der 2 store, moderniserede toiletrum med bad.
Viborg Sejlklub har ikke faciliteter til tøjvask eller -tørring, der henvises til Hjarbæk Fjord Camping.

Foran klubhuset er en stor stenbelagt terrasse omkranset af læhegn.
Desuden rummer klubhuset et masteskur samt et mindre depotrum.
Bag klubhuset findes et mindre græsareal, som oftest benyttes til parkering.

Viborg Sejlklub råder ikke over egen legeplads, men stiller et udvalg af legeredskaber til rådighed.
Der er boldbane og petanquebane på Stejlepladsen foran Kroen, samt mindre græsareal bag klubhuset.

Viborg Sejlklubs medlemmer har mulighed for at leje klubhuset.
For yderligere information: Kontakt Connie Holmgaard.

Viborg Sejlklub har etableret Wifi internetforbindelse på havnen, som trådløst rækker hele havnen, netnavn er Viborg Sejlklub (der er ingen adgangskode). At være på Internetten koster ikke noget, men det har selvfølgelig en begrænset hastighed.